• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

EM LAB producentem kolejnej edycji konferencji TEDxWarsaw.

W dniu 22 marca 2012 r. w Warszawie odbędzie się kolejna edycja konferencji TEDxWarsaw pod hasłem Inspire to be Inspired; EM LAB jest jednym z partnerów oraz producentem wykonawczym wydarzenia.

Konferencje TEDx to znane na całym świecie, niezależnie organizowane spotkania pod marką TED, dające lokalnym społecznościom możliwość dyskusji z ludźmi ze świata biznesu, nauki, sztuki i mediów, którzy umieją z pasją opowiadać o swoich dokonaniach oraz mogą zainspirować w dążeniu do celu. Podczas rozmów poruszane są najbardziej aktualne tematy dotyczące najnowszych technologii, innowacyjnych pomysłów, poszukania inspiracji i prowadzenia biznesu. Do tej pory w ramach TEDx odbyło się kilkaset spotkań na całym świecie, m.in w Nowym Jorku, Londynie, Dubaju, Buenos Aires i Sydney. W Polsce konferencja TedxWarsaw organizowana jest po raz trzeci. Impreza będzie również  transmitowana w Internecie.

TEDxWarsaw to - obok organizowanego już po raz czwarty dla Netii Kongresu  Biznes to Rozmowy  (największego w Polsce kongresu o komunikacji w biznesie), kolejny format niestandardowych w swojej formule biznesowych  wydarzeń, skierowanych do ściśle określonej grupy docelowej, które mamy przyjemność organizować.” – mówi Maciek Biernacki, Head of Client Service w EM LAB.



EM LAB powstała w 2005 i świadczy usługi z zakresu kompleksowych produkcji eventowych, niestandardowej reklamy zewnętrznej (ambient media), field marketingu oraz marketingu doświadczeń (experiential marketing). Projekty realizowane przez EM Lab opierają się na tworzeniu interakcji pozwalających konsumentowi w sposób szczególny doświadczyć markę, angażują jego zmysły i emocje, otwierając w ten sposób osobisty dialog pomiędzy marką a konsumentem.  EM Lab jest częścią MEDIACAP SA, największej publicznie notowanej grupy marketingowej w Polsce, do której należy również Scholz & Friends Warszawa. Agencja jest wielokrotnym zdobywcą nagród i wyróżnień reklamowych, w tym Golden Arrow 2006 i 2007 (wyróżnienie). Od 2007 jest członkiem międzynarodowego stowarzyszenia Event Marketing Institute.


Źródło: Bellini Capital

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Gorące tematy

Drago wprowadza nowości ...
DRAGO entertainment aktualizuje demo Food ...
JR HOLDING pozyskuje 24 ...
Spółka JR HOLDING ASI poinformowała o ...
SDS Optic S.A. zakończył ...
SDS Optic S.A. zakończyła I Etap badań ...
JR Holding angażuje się ...
Rozwijane od kilku lat przez Kubę ...
MONITI, aplikacja do ...
Najnowsza inwestycja JR Holding to ...
Współprace stymulują ...
Spółka GAMIVO w 2022 roku postawiła m.in. ...

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.