• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI1.9%
Bezrobocie7.7%
PKB4.0%
Stopa ref.1.5%
WIBOR3M1.73%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

MBF Group - udany udział w targach kosmetycznych

W kwietniu spółki MBF Group S.A. oraz Vabun S.A wzięły udział w targach kosmetycznych zorganizowanych przez wiodącą siec drogerii w Polsce. 

Obecność na branżowej konferencji i targach kosmetycznych była niejako testem na to, jak rynek przyjmie pierwsze produkty spod marki Vabun. W targach brał udział Radosław Majdan sprawujący obecnie funkcję Prezesa Zarządu Vabun S.A. Natomiast oprócz samego Majdana, który jest głównym pomysłodawcą biznesu, firmę wspierał Adam J Kaczyński, czyli koordynator odpowiedzialny za jakość i produkcję. Zaś inwestora finansowego – spółkę MBF Group S.A. – reprezentował jej prezes Robert Krassowski.

– Na targach pokazaliśmy się z trzema gotowymi do sprzedaży produktami. W pierwszej kolejności były do perfumy oraz perfumowany żel pod prysznic linii Vabun Gold, a ofertę uzupełniały perfumy Vabun Sport. – opowiada Radosław Majdan – Żałować jedynie należy, że nie udało się zakończyć prac nad żelem pod prysznic z tej serii. Chcemy jednak by był on dopracowany i miał jak najwyższą jakość i trwałość. Prace w laboratorium są na ukończeniu i lada dzień dołączy on na półki sklepowe obok perfum tej linii – kończy Majdan.

Bez wątpienia zainteresowanie żelem pod prysznic oraz perfumami mile zaskoczyło zarówno osoby z Vabun S.A., jak i inwestora finansowego MBF Group S.A. Owocem dwudniowej konferencji oraz targów są podpisane pierwsze zlecenia na dostawy produktów do sieci drogeryjnych. Łącznie w pierwszym rzucie na półki trafi co najmniej 7.000 sztuk perfum i drugie tyle żeli pod prysznic.

- Przy utrzymaniu takiej dynamiki zamówień i takiej popularności produktu wśród branży kosmetycznej spółka Vabun S.A. będzie w stanie już w 2015 roku osiągnąć dodatki wynik. – cieszy się szef MBF Group, Robert Krassowski – Całkiem realny staje się także plan by w roku 2016 firma rozszerzyła działalność o produkcję i sprzedaż odzieży. Obecnie zaś kluczowe jest przygotowanie trzeciego zapachu dla mężczyzn oraz pierwszego dla kobiet. Do tego ostatniego dołączy szereg innych produktów kosmetycznych dla kobiet – podsumowuje Krassowski.

Rozwój projektu i prace nad kolejnymi wyrobami, to na dziś główny cel jej prezesa oraz pozostałych akcjonariuszy. Natomiast przy spełnieniu określonych wymogów kapitałowych MBF Group nie wyklucza upublicznienia Vabun S.A. Giełdowy debiut byłby znakomitym uwieńczeniem całego przedsięwzięcia.

Super User

Gorące tematy

Czas na Eurosnack
Eurosnack istnieje od roku 1996. Z ...
GLG Pharma uzyskała 3 ...
GLG Pharma S.A. z sukcesem zakończyła ...
Po sesji na NewConnect ...
Dziś - w czwartek 20 lipca - na NewConnect ...
Nestmedic S.A. ...
Pierwszy miesiąc obecności firmy Nestmedic ...
Po sesji na NewConnect ...
Środa na NewConnect poskutkowała handlem ...
Po sesji na NewConnect ...
W poniedziałek 79 papierów na parkiecie ...

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Web S.A. Nr KRS 0000358027
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  • +48 22 5078899

Partnerzy

Financial Markets Center Management Sp. z.o.o działa na rynku ogólnopolskim już od 2005 roku. W swojej ofercie posiada m.in. doradztwo strategiczne, walutowe oraz inwestycyjne.
NewWeb S.A. jest innowacyjną agencja PR, która świadczy szeroką gamę usług z zakresu PR, IR, a także marketingu.