• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Produkty Abpolu na stacjach BP


Abpol Company Polska S.A. to dystrybutor produktów FMCG (cały ten sektor na NewConnect omawialiśmy w zbiorczym raporcie, z którym można zapoznać się tutaj). Teraz Spółka poinformowała o wprowadzeniu swych nowych produktów do znanej sieci stacji paliw.

Jak pamiętamy, jednym z głównych celów, jakie Spółka postawiła przed sobą w związku z debiutem na NewConnect było rozpoczęcie sprzedaży produktów pod własną marką. Sztuka ta się udała – niedawno Emitent informował bowiem o wprowadzeniu do swej oferty m.in. prezerwatyw „You&Me” oraz plastrów QuickplastR.

W ostatnim raporcie zarząd Abpolu poinformował inwestorów o podpisaniu ważnej umowy. Chodzi o wprowadzenie do ogólnopolskiej sieci stacji paliw BP produktów Spółki. Tam trafią wspomniane wcześniej plastry i prezerwatywy, a także suplementy diety Longplay i Speed8. Jak podano, pełna obecność produktów będzie osiągnięta jeszcze do końca tego roku.

Sieci BP chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. To druga, co do wielkości, sieć w Polsce, która posiada 400 stacji w naszym kraju. Zarząd Abpolu ocenia, że obecność jego produktów w tych obiektach pozytywnie wpłynie na rozpoznawalność marek oraz na obroty i wyniki finansowe.

„Wprowadzenie produktów Spółki do sieci BP było jednym ze strategicznych celów na ten rok. Tego typu punkty handlowe odpowiadają za prawie 25% sprzedaży prezerwatyw w Polsce i należą do jednych z najważniejszych kanałów dystrybucji. Dzięki obecności naszych produktów w sieci BP Spółka może liczyć nie tylko na zwiększenie obrotów, ale również na korzyści marketingowe, m.in. dzięki ekspozycji w prestiżowym kanale sprzedaży” – stwierdza w komunikacie Olgierd Wejner, prokurent i dyrektor generalny w Abpolu.

 

To nie pierwsza tego typu informacja Abpolu. W końcówce września Spółka poinformowała także o rozpoczęciu sprzedaży prezerwatyw pod własną marką w sieci Inmedio/Relay oraz poprzez dystrybutora Polski Tytoń S.A. Pod koniec lipca produkt ten trafił do sieci Eurocash/KDWT.

Od stycznia do końca września Abpol Company zanotował 4,34 mln zł przychodów ze sprzedaży, 397 tys. zł zysku operacyjnego i 282 tys. zł zysku netto.

Jacek Jarosz

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.