• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Nowa współpraca Abpolu

Olgierd Wejner

Władze Abpol Company Polska S.A. potwierdziły zawarcie kolejnej umowy o współpracy. Trzeba przyznać, że Spółka dość konsekwentnie realizuje swą strategię rozwoju.

W Dokumencie Informacyjnym Abpol Company znajduje się punkt odnoszący się do strategii rozwoju Emitenta. Składa się ona z dwóch punktów – rozwoju dystrybucji produktów FMCG w dotychczasowych i nowych kanałach sprzedaży, a także tworzenia nowych, własnych linii produktów i marek własnych.

W ostatnim czasie Spółka przekazała już kilka komunikatów, które świadczą o tym, że realizacja przedstawionych wcześniej zamiarów idzie pełną parą. Tylko w tym roku Abpol poinformował już m.in. o wprowadzeniu marki własnej prezerwatyw do sieci Statoil (jest to rozszerzenie współpracy, bo obecnie znajdują się tam już plastry opatrunkowe i suplementy diety Spółki), a także o przedłużeniu kooperacji z siecią PKN Orlen na kolejne dwa lata w zakresie sprzedaży suplementów diety Emitenta. To nie wszystko. Jeszcze pod koniec lutego Abpol przekazał raport bieżący, w którym poinformowano o rozwoju współpracy z siecią sprzedaży Kolporter, gdzie wprowadzone zostały prezerwatywy „you&me” (tutaj również już wcześniej dostępne były plastry i suplementy Spółki).

Wczoraj wieczorem Abpol pochwalił się kolejną istotną umową. Tym razem chodzi o start kooperacji z siecią Netto, gdzie wprowadzone zostały plastry „QuickplastR”. Tym samym produkt Emitenta ma trafić do ponad 310 supermarketów, które zlokalizowane są przede wszystkim w zachodniej Polsce. Zarząd dodał, że już wkrótce mogą tam zostać wprowadzone także kolejne produkty, a rozwój współpracy ma przyczynić się do wzrostu sprzedaży i zainteresowanie kolejnych sieci handlowych.

Sieci dyskontów, supermarketów i hipermarketów są bardzo ważnym kanałem sprzedaży dla takich kategorii produktów, jak plastry czy prezerwatywy. Dlatego też Spółka planuje jeszcze w tym roku kolejne wprowadzenia do tego typu sieci” – potwierdza w komunikacie prasowym Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska S.A.

Jacek Jarosz

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.