• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI17.2%
Bezrobocie4.9%
PKB5.5%
Stopa ref.6.5%
WIBOR3M7.18%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

GAMIVO podsumowuje IH 2022

Spółka GAMIVO podsumowała pierwsze półrocze 2022 roku. Na początku br. Spółka ogłosiła pięć filarów rozwoju, które konsekwentnie realizuje, udoskonalając platformę i jednocześnie zwiększając jej przychodowość. W pierwszym półroczu GAMIVO m.in. wprowadzało kolejne rozwiązania SEO mające na celu zwiększenie ruchu na platformie.

Prowadzono też liczne działania marketingowe, które pozytywnie wpływają na sprzedaż w serwisie transakcyjnym. Obrane plany rozwoju przynoszą wymierne korzyści, dlatego Spółka zamierza je kontynuować.

Na początku 2022 roku GAMIVO ogłosiło plany rozwoju, skupiając się na skalowaniu oraz automatyzacji ścieżki zakupowej i działań marketingowych. Pierwsze półrocze było okresem natężonej pracy, podczas którego właściciel platformy transakcyjnej pracował nad zwiększeniem ruchu na platformie m.in. poprzez dbanie o SEO, czyli optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google. Ważnymi krokami prowadzącymi do tego celu było zaprezentowanie nowej strony produktowej, przebudowa strony głównej platformy oraz wprowadzenie linków kanonicznych, które pozwolą rozwiązać problem duplikacji treści wewnątrz serwisu.

Ponadto GAMIVO wprowadziło nowy system promowania ofert w modelu CPS,  a także zwiększało bazę dostawców korzystających z systemu API, dzięki któremu sprzedawcy jeszcze efektywniej mogą docierać do graczy.

- W I półroczu postawiliśmy na udoskonalenie platformy i optymalizację sprzedaży. Podjęliśmy w tym celu wiele działań, które – jak w przypadku SEO – będą procentować w przyszłości lub już przynoszą korzyści. Warto tu wspomnieć choćby o wprowadzonej niedawno funkcji geotargetingu, na którą czekało wielu dostawców. Pozwala ona nie tylko dokładniej personalizować oferty, ale i otwiera furtkę dla nowych współprac z zagranicznymi partnerami – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.

Geotargeting to jedno z ostatnich ulepszeń, nad którymi pracowała Spółka w pierwszym półroczu 2022 roku. Poza nim, warto wspomnieć też koreańską wersję językową, a także rozwój usługi subskrypcyjnej GAMIVO SMART.

- Pierwsza połowa 2022 roku była bardzo intensywnym okresem. Zrealizowaliśmy symboliczny milestone, jakim było przekroczenie progu 4 mln zarejestrowanych użytkowników na platformie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów działań, które wdrażamy, dlatego będziemy kontynuować prace nad udoskonalaniem platformy. Liczymy, że następne miesiące będą równie udane, co pierwsze półrocze 2022 roku - mówi Tomasz Lewandowski, członek Zarządu GAMIVO.

GAMIVO w dalszych planach na 2022 rok stawia na kontynuację zwiększenia rentowności, automatyzacji procesów biznesowych oraz szeregu dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki. Ponadto jednym z priorytetów GAMIVO jest ciągłe zwiększanie bazy klientów korzystających z platformy transakcyjnej.

– Planujemy dalsze usprawnienia, które sprawią, że korzystanie z serwisu GAMIVO.com będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Do tego intensywnie pracujemy nad wdrożeniem kolejnych wersji językowych platformy. Szykujemy też dla naszych użytkowników bardzo dużą niespodziankę, ale na razie nie mogę zdradzić szczegółów – wylicza Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.

Redakcja

Reklama AEC

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.