• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Technologia Voicetel Communications S.A. w światowej czołówce

Voicetel Communications wdraża nowe rozwiązania oparte o autorską technologię  klasy smart speech i pozyskuje kolejnych klientów oraz kontrahentów. Przekłada się to na wyniki finansowe, które, z miesiąca na miesiąc, systematycznie rosną. Autorska technologia firmy – BrillianceTM sprawdziła się już w zastosowaniach dla firm wielu branż i zaskarbiła sobie uznanie klientów. To unikalne rozwiązanie polega na inteligentnym, spersonalizowanym dialogu głosowym przez telefon, pomiędzy człowiekiem a maszyną.

Voicetel Communications w III kwartale uruchomiła Automatyczną Asystentkę na Infolinii Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Można z nią porozmawiać pod numerem telefonu: 58 500 88 61.  Dzwoniący mogą dowiedzieć się od robota w m.in. o procedurach lotniskowych czy tabelach przylotów oraz odlotów. Okazało się, że przy pomocy bota, a bez udziału konsultantów-ludzi, udało się już w pierwszym miesiącu załatwić prawie 80 proc. spraw, z którymi na automatyczną infolinię dzwonili pasażerowie. Tak dobry wynik  pozwolił na nawiązanie nowych kontaktów, a technologią BrillianceTM zainteresowali się już nowi kontrahenci.

Voicetel Communications prowadzi ponadto dalsze, intensywne prace nad rozwojem produktu DiallaTM, opartego na technologii BrillianceTM, stanowiącego atrakcyjne cenowo rozwiązanie dla mikro-, małych i średnich firm, umożliwiającym pełną automatyzację komunikacji telefonicznej.

Osoba dzwoniąca do  firmy i rozmawiająca z DiallaTM otrzyma odpowiednią informację – lub zostanie przekierowana do odpowiedniego działu czy osoby – bez konieczności wybierania jakichkolwiek opcji na klawiaturze czy też powtarzania konkretnych komend głosowych. To zupełnie inne i o wiele wygodniejsze rozwiązanie, niż tradycyjny IVR, gdyż z DiallaTM można komunikować się niemal tak samo, jak z człowiekiem!

Produkt DiallaTM ma bardzo szerokie zastosowanie. Kierowana jest do różnorodnych branż: medycyna, motoryzacja, dostawcy ISP/TV/VoIP, deweloperzy i agenci nieruchomości, usługi ubezpieczeniowe, wellness & beauty, usługi finansowe, e-commerce, gastronomia, dostawcy hostingu, usługi hotelarskie, transportowe, branża fitness, kultura i rozrywka, usługi aktywnego wypoczynku, firmy edukacyjne i szkoleniowe, branża turystyczna, usługi księgowe, oraz kancelarie prawne.

Również w III kwartale 2017 r. nastąpiła szersza komercjalizacja produktu MayaTM, umożliwiającego realizację masowych kampanii outboundowych, również z  wykorzystanie BrillianceTM, technologii smart speech. Dzięki MayaTM, w krótkim czasie i przy niskim koszcie realizowane są połączenia do tysięcy klientów w celu m.in. ocieplenia leadów.

W jednej z realizowanych kampanii, MayaTM wykazała się  ponad dwukrotnie większą efektywnością w ocieplaniu leadów względem rozmów prowadzących przez żywych konsultantów, pozwalając klientowi Voicetel na odzyskanie 18% klientów z bazy odłożonych kontaktów. Oczywiście technologia BrilianceTM jest ciągle rozwijana i wkrótce, pojawią się nowe możliwości.
Wciąż nowi przedstawiciele świata biznesu zauważają technologię BrilianceTM, która  w świecie zastosowań biznesowych dorównuje, a często nawet przewyższa możliwości rozwiązań dla klientów indywidualnych takich, jak Siri (Apple), Cortana (Microsoft), Alexa (Amazon) i „Ok Google”.  Doceniają to klienci biznesowi, którym zastosowanie produktu DiallaTM pozwoli na poprawę jakości obsługi telefonicznej, a równocześnie pozwoli na obniżenie kosztów prowadzenia działalności.

O popularności technologii BrillianceTM świadczą rosnące z miesiąca na miesiąc zyski firmy Voicetel Communications. Spółka w trzecim kwartale 2017 r. osiągnęła przychody netto na poziomie 3.374.660,00 zł, tj. o 1.797.460,00 zł wyższe niż w analogicznym okresie w 2016 r. Przychód netto firmy w tym samym okresie wyniósł 8.100.310,20 zł i był dwukrotnie wyższy od przychodu z roku ubiegłego.

Redakcja

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.