• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Outdoorzy S.A. zwiększa sprzedaż i umacnia pozycję na rynku

Outdoorzy S.A., zakończyła rok obrotowy 2015/2016 zyskiem netto na poziomie 49 tys. zł przy przychodach netto ze sprzedaży sięgających 5.817 tys. zł. Emitent realizuje przyjętą strategię rozwoju i konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową.

W roku obrotowym 2014/2015 Spółka zanotowała przychody netto ze sprzedaży w kwocie 5.466 tys. zł, więc wynik sprzedażowy wypracowany w roku obrotowym 2015/2016 był lepszy o ponad 6% w ujęciu rdr. Outdoorzy S.A. osiągnęła w roku obrotowym 2015/2016 zysk na poziomie EBITDA w wysokości ponad 155 tys. zł. Wyraźny wzrost sprzedaży był możliwy dzięki pozyskaniu w ub. roku środków z emisji akcji serii C w kwocie 625 tys. zł, co pozwoliło na lepsze zatowarowanie magazynu najpopularniejszymi grupami asortymentowymi oraz na realizowanie większej liczby zamówień dla klientów. Emitent zmienił również swoją siedzibę, przenosząc się do lokalizacji, która jest zdecydowanie lepiej dostosowana do jego potrzeb. Jej ważnym atutem jest również możliwość sprawniejszej realizacji przez Spółkę zamówień internetowych oraz wysyłek do centrów magazynowych amazon.de, z którymi prowadzona jest ścisła współpraca.

„Dostrzegamy wyraźne i bardzo pozytywne efekty związane z pozyskaniem środków z emisji akcji, które przejawiają się przed wszystkim wzrostem naszego zatowarowania i poziomu osiąganych przychodów. Duże znaczenie dla dalszego utrzymania wzrostu sprzedaży ma także zmiana siedziby, dzięki której jesteśmy wreszcie w stanie skupić się tylko i wyłącznie na celach biznesowych i realizować więcej zamówień. Naszym głównym celem pozostaje nadal zwiększanie zasięgu sklepu oraz poprawianie osiąganych rentowności.” - komentuje Paweł Miśkiewicz, Członek Zarządu Spółki Outdoorzy S.A.

Spółka realizowała w minionym roku przyjętą strategię rozwoju, w której jeden z głównych celów stanowiło wejście na rynek NewConnect, co udało się osiągnąć w grudniu 2016 r. Outdoorzy S.A. rozwijała także własną markę Totem, wprowadzając do oferty sprzedażowej pod tą marką kubki termiczne oraz kurtki puchowe. Produkty te spotkały się z dużym zainteresowaniem, a poziom sprzedaży spełnił oczekiwania Zarządu Spółki. Obecne działania Emitenta są ukierunkowane na dalszym umacnianiu pozycji rynkowej i zasięgu sklepu internetowego outdoorzy.pl, m.in. poprzez stałe prowadzenie analizy sprzedaży w celu jak najbardziej skutecznego doboru produktów wprowadzanych do oferty. Spółka przygotowuje się również do uruchomienia nowej wersji platformy sprzedażowej, która będzie umożliwiała klientom dokonywanie zakupów w jeszcze łatwiejszy sposób oraz będzie dostosowana do korzystających z urządzeń mobilnych.

„Wejście na rynek NewConnect pozostawało jednym z naszych najważniejszych celów w przyjętej strategii rozwoju, dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się go zrealizować. Obecnie prowadzimy aktywne działania w zakresie rozwijania własnej marki, z którą wiążemy duże nadzieje. Cały czas analizujemy również naszą strukturę sprzedażową, aby dopasowywać ofertę do potrzeb rynkowych. Jesteśmy przekonani, że przyjęte kierunki rozwoju i ich realizacja, pozwolą nam konsekwentnie zwiększać wartość Spółki.” - dodaje Miśkiewicz.

Outdoorzy S.A., Spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, zakończyła rok obrotowy 2015/2016 zyskiem netto na poziomie 49 tys. zł przy przychodach netto ze sprzedaży sięgających 5.817 tys. zł. Emitent realizuje przyjętą strategię rozwoju i konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową.

 

W roku obrotowym 2014/2015 Spółka zanotowała przychody netto ze sprzedaży w kwocie 5.466 tys. zł, więc wynik sprzedażowy wypracowany w roku obrotowym 2015/2016 był lepszy o ponad 6% w ujęciu rdr. Outdoorzy S.A. osiągnęła w roku obrotowym 2015/2016 zysk na poziomie EBITDA w wysokości ponad 155 tys. zł. Wyraźny wzrost sprzedaży był możliwy dzięki pozyskaniu w ub. roku środków z emisji akcji serii C w kwocie 625 tys. zł, co pozwoliło na lepsze zatowarowanie magazynu najpopularniejszymi grupami asortymentowymi oraz na realizowanie większej liczby zamówień dla klientów. Emitent zmienił również swoją siedzibę, przenosząc się do lokalizacji, która jest zdecydowanie lepiej dostosowana do jego potrzeb. Jej ważnym atutem jest również możliwość sprawniejszej realizacji przez Spółkę zamówień internetowych oraz wysyłek do centrów magazynowych amazon.de, z którymi prowadzona jest ścisła współpraca.

 

Dostrzegamy wyraźne i bardzo pozytywne efekty związane z pozyskaniem środków z emisji akcji, które przejawiają się przed wszystkim wzrostem naszego zatowarowania i poziomu osiąganych przychodów. Duże znaczenie dla dalszego utrzymania wzrostu sprzedaży ma także zmiana siedziby, dzięki której jesteśmy wreszcie w stanie skupić się tylko i wyłącznie na celach biznesowych i realizować więcej zamówień. Naszym głównym celem pozostaje nadal zwiększanie zasięgu sklepu oraz poprawianie osiąganych rentowności.” - komentuje Paweł Miśkiewicz, Członek Zarządu Spółki Outdoorzy S.A.

 

Spółka realizowała w minionym roku przyjętą strategię rozwoju, w której jeden z głównych celów stanowiło wejście na rynek NewConnect, co udało się osiągnąć w grudniu 2016 r. Outdoorzy S.A. rozwijała także własną markę Totem, wprowadzając do oferty sprzedażowej pod tą marką kubki termiczne oraz kurtki puchowe. Produkty te spotkały się z dużym zainteresowaniem, a poziom sprzedaży spełnił oczekiwania Zarządu Spółki. Obecne działania Emitenta są ukierunkowane na dalszym umacnianiu pozycji rynkowej i zasięgu sklepu internetowego outdoorzy.pl, m.in. poprzez stałe prowadzenie analizy sprzedaży w celu jak najbardziej skutecznego doboru produktów wprowadzanych do oferty. Spółka przygotowuje się również do uruchomienia nowej wersji platformy sprzedażowej, która będzie umożliwiała klientom dokonywanie zakupów w jeszcze łatwiejszy sposób oraz będzie dostosowana do korzystających z urządzeń mobilnych.

 

Wejście na rynek NewConnect pozostawało jednym z naszych najważniejszych celów w przyjętej strategii rozwoju, dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się go zrealizować. Obecnie prowadzimy aktywne działania w zakresie rozwijania własnej marki, z którą wiążemy duże nadzieje. Cały czas analizujemy również naszą strukturę sprzedażową, aby dopasowywać ofertę do potrzeb rynkowych. Jesteśmy przekonani, że przyjęte kierunki rozwoju i ich realizacja, pozwolą nam konsekwentnie zwiększać wartość Spółki.” - dodaje Miśkiewicz.

Redakcja

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.