• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Produkty Klasztorne wejdą do Fresh’a

Zarząd Produktów Klasztornych zakomunikował inwestorom o bardzo ważnej kwestii. Otóż Spółka wejdzie ze swymi produktami do znanej sieci sklepów.

Emitent zawarł bowiem ramową umowę z Żabka Polska Sp. z o.o., czyli operatorem marki handlowej sklepów „Żabka” i „Freshmarket” w sprawie dystrybucji produktów spożywczych Produktów Klasztornych. Chodzi konkretnie o nabiał, wędliny, konfitury oraz piwa Mnich w sklepach „Freshmarket”.

Co istotne, dzięki podpisanej na rok umowie (aczkolwiek z możliwością automatycznego przedłużenia na czas nieokreślony), produkty emitenta będą dystrybuowane w sklepach znajdujących się w całej Polsce. Dodatkowo, umowa zakłada również kooperację w zakresie dystrybucji, marketingu jak i sprzedaży produkty Spółki, a także wspierania przygotowywania nowych wytworów, które także będą mogły być eksponowane w sklepach „Freshmarket”.

Umowa z Żabka Polska to niewątpliwie bardzo istotna kwestia dla Spółki. Kontrahent Emitenta z NewConnect dysponuje bowiem bazą ponad 3 tys. sklepów pod marką „Żabka” i ponad 500 pod marką „Freshmarket”.

Prezes Produktów Klasztornych Marek Nowicki, poinformował agencję ISBnews, że umowa z Żabka Polska powinna zdecydowanie wpłynąć na wzrost skali prowadzonej działalności. Dodał również, że rezultaty powinny być widoczne już w wynikach za czwarty kwartał tego roku.

 

Spółce niewątpliwie przyda się poprawa rezultatów finansowych. Po sześciu miesiącach tego roku Produkty miały 1,6 mln zł przychodów (wzrost o 12 proc. r/r), ale i 430 tys. zł straty operacyjnej (poprzednio -166 tys. zł) i 449 tys. zł straty netto (poprzednio 175 tys. zł straty).

Emitent działa w branży spożywczej. Tworzy grupę produktów spożywczych z segmentu Premium pod marką „Produkty Klasztorne”. Uzupełnieniem marki w obszarze produktów nabiałowych ma być marka „Polska Czerwona Krowa”. Emitent sprzedaje także piwo regionalne „Mnich”.

Jacek Jarosz

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.