• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

MEDIACAP 2012-08-10 - Raport miesięczny za lipiec 2012

Raport miesięczny za lipiec 2012
typ raportuBieżący
numer22/2012
data dodania2012-08-10T09:31:24
spółkaMEDIACAP

Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za lipiec 2012.

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.

2011 przyniósł drugi rok łagodnego, jednocyfrowego wzrostu na rynku reklamowym. Równocześnie nadal nie widać jasnego impulsu do przyśpieszonego wzrostu wydatków reklamodawców w 2012, wobec braku istotnego wpływu mistrzostw Europy w piłce nożnej na ogólne inwestycje reklamowe klientów. Należy jednak równocześnie zwrócić uwagę, iż Euro 2012 miało umiarkowany pozytywny wpływ na wzrost wartości w dwóch z segmentów w których działa MEDIACAP SA czyli w marketing eventowy oraz ambient mediach. Na trzecim z naszych rynków - czyli w segmencie kompleksowego doradztwa reklamowego, zauważa się dalszy wzrost oczekiwań klientów co do tzw. zintegrowanych usług, które obok rozwiązań reklamowych dla tradycyjnych mediów uwzględniają działania skierowane do mediów online. Wzrost kompetencji w tym zakresie będzie więc długofalowo kluczowy pod kątem rozwoju biznesu i wzrostu udziałów w rynku.


II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

Spółka dokonała następujące publikacje w systemie EBI w lipcu 2012:

10.07.2012 - RB 19/2012 - Raport miesięczny za czerwiec 2012
Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za czerwiec 2012.

25.07.2012 - RB 20/2012 - Wygrany przetarg o wartości 10.995.000 PLN brutto na świadczenie usług dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Zarząd MEDIACAP SA informuje, że Spółka wygrała przetarg na przygotowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno - promocyjnej dotyczącej poprawy wizerunku przedsiębiorców i promocji postaw przedsiębiorczych organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Spółka MEDIACAP SA jest liderem konsorcjum, które wygrało przetarg. Według harmonogramu, realizacja projektu zaplanowana jest do sierpnia 2013 roku. Wartość budżetu zamówienia wynosi 10.995.000 PLN brutto. Biorąc pod uwagę skonsolidowane przychody MEDIACAP SA za 2011, które wniosły 20.081.148,21 PLN, pozyskanie powyższego zamówienia jest istotną informacją w mniemaniu spółki.

Spółka dokonała następujące publikacje w systemie ESPI w lipcu 2012:

02.07.2012 - 4/2012 - Nabycie akcji Spółki Frinanti Limited - spółkę kontrolowaną przez Członka Rady Nadzorczej
Zarząd MEDIACAP S.A. (dalej Spółka) informuje, iż na podstawie zawiadomienia otrzymanego 2 lipca 2012 od Filipa Friedmanna, w trybie art. 69 a ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 69 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych oraz art. 160 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, powziął informację o podpisaniu umowy nabycia przez Frinanti Limited, będącej osobą blisko związaną z Członkiem Rady Nadzorczej w rozumieniu art. 160 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, 188 000 (sto osiemdziesiąt osiem tysięcy) akcji Spółki, za cenę 99 640,00 PLN (dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset czterdzieści złotych), czyli po cenie 0,53 PLN (pięćdziesiąt trzy grosze) za jedną akcję. Podpisanie umowy nabycia nastąpiło poza rynkiem NewConnect w dniu 29 czerwca 2012 roku.

Transakcja spowodowała pośrednie nabycie akcji w Spółce przez Filipa Friedmanna. Przed dokonaniem transakcji Filip Friedmann posiadał bezpośrednio i pośrednio 2.043.707 akcji, stanowiących 18,35 % udziałów w kapitale zakładowym Spółki, dających prawo do 2.043.707 głosów, co stanowiło 18,35 % ogólnej liczby głosów. Na skutek nabycia przez Frinanti Limited przedmiotowych akcji Filip Friedman posiada aktualnie bezpośrednio i pośrednio 2.231.707 akcji, stanowiących 20,04 % udziałów w kapitale zakładowym Spółki, dających prawo do 2.231.707 głosów, co stanowi 20,04 % ogólnej liczby głosów.

Frinanti Limited jest podmiotem zależnym od Filipa Friedmanna i posiada 1.872.057 akcji, stanowiących 16,81 % udziałów w kapitale zakładowym Spółki, dających prawo do 1.872.057 głosów, co stanowi 16.81 % ogólnej liczby głosów.


III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.

Kluczowymi czynnikami wzrostu wartości spółki pozostaje dywersyfikacja źródeł przychodu oraz poszerzenie bazy klientów. Po przejęciu i udanej restrukturyzacji spółki Scholz & Friends Warszawa spółka w skuteczny sposób działa w trzech segmentach: marketingu eventowym (53% przychodu), kompleksowym doradztwie reklamowym (40%) i niestandardowej reklamie zewnętrznej (7%). W 2012, przy założeniu rentowności w obu podmiotach grupy i wzrostu ich udziałów w rynku, zarząd MEDIACAP SA skupiony będzie na wkroczeniu w kolejny segment rynkowy. Obecnie trwają prace nad programem działań w tym zakresie. Opisane działania w ciągu dwóch lat mają doprowadzić do przeniesienia spółki na parkiet główny GPW.


IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.

10.08.2012 - Publikacja raportu miesięcznego za lipiec 2012
13.08.2012 - Publikacja raportu kwartalnego za Q2 2012


Podstawa prawna: Punkt 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. "Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect"

Osoby reprezentujące spółkę:

  • Jacek Olechowski - Prezes Zarządu
  • Edyta Gurazdowska - Członek Zarządu

Załączniki:

    Redakcja

    Reklama AEC

    Reklama NEWWEB

    Raporty

    Suplementy na NewConnect
    Paliwa na NewConnect
    Paliwa na NewConnect

    W ostatnich dekadach wiele ...

    Restauracje na NewConnect
    Restauracje na NewConnect

    Na rynku NewConnect ...

    Producenci gier na NewConnect
    Producenci gier na NewConnect

    Piętnaście czy dwadzieścia ...

    FMCG na NewConnect
    FMCG na NewConnect

    Czym jest sektor FMCG? Ten ...

    Recykling na NewConnect
    Recykling na NewConnect

    Szeroko pojęty recykling to ...

    Nieruchomości na NewConnect
    Nieruchomości na NewConnect

    Sektor „nieruchomości” na ...

    Więcej

    Kontakt

    • Strona należy do spółki:
      Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
    • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

    Partnerzy

    Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.