• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

IAI 2012-07-09 - Raport miesięczny za czerwiec 2012 r.

Raport miesięczny za czerwiec 2012 r.
typ raportuBieżący
numer19/2012
data dodania2012-07-09T18:43:58
spółkaIAI

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd IAI S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za czerwiec 2012 roku.

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych IAI S.A.

Spółka zawsze za priorytet stawia tworzenie narzędzi, które zwiększają sprzedaż jej klientów i zmieniają e-commerce na lepsze. Takim nowym narzędziem, które wprowadza nową, wyższą jakość do wielu sklepów internetowych jest wprowadzenie w czerwcu komentarzy z Facebook w sklepie. Miliony ludzi, którzy mają konto na Facebooku mogą bardzo łatwo i szybko zostawiać swoje opinie to sklepie i towarach. Spółka ponadto osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe i realizuje prognozy na 2012 rok.

Wiele badań wskazywało, że rekomendacje innych ludzi są jednym z najważniejszych bodźców zakupowych w internecie. Największym problemem rekomendacji jest ich weryfikacja i autentyczność. Komentarze anonimowe często są pomijane przez kupujących, ze względu na ich małą wiarygodność. Te nie anonimowe, zwykle wymagają zalogowania się w sklepie aby je opublikować. To jest dodatkowa fatyga dla kupujących, a w małych sklepach niewielu klientów ma konta, co ogranicza ilość komentarzy. Włączenie możliwości komentowania w sklepie internetowym przez konta na Facebooku rozwiązuje od razu wszystkie problemy. To jest typ rozwiązania, na które stawia IAI: szybkie, konkretne i dające rewelacyjne efekty.

Komentarze przez Facebook pozwalają klientom zostawiać nie anonimowe, weryfikowalne opinie o sklepie i towarze, praktycznie natychmiast, bez konieczności logowania się do sklepu. Dzięki temu sklep ma więcej komentarzy, co pozwala mu zbudować reputację i markę i przekłada się na wzrost konwersji, czyli sprzedaży. Komentarze pojawiają się także na wallu znajomych klientów na Facebooku co dodatkowo kieruje ruch do sklepu i promuje jego markę. Czyli jest kolejnym czynnikiem powodującym wzrost przychodów sklepów korzystających z IAI. Przychody Spółki są silnie dodatnio skorelowane z przychodami sklepów, więc w następnej kolejności takie innowacyjne rozwiązania mają odbicie w lepszych wynikach finansowych Spółki.

Jednak kluczowe dla sklepów internetowych jest dbanie o odpowiedni towar i wysoki standard obsługi klienta. W tym celu należy odpowiednio prowadzić politykę magazynową oraz cenową. Sytuacje, w których niezadowolony klient może wystawić złą ocenę, należy eliminować w sposób systemowy i zautomatyzowany. Tak właśnie zaleca to robić IAI i w tym celu przygotowała poradnik jak prowadzić odpowiednią politykę magazynową. Ukazał się on na stronie internetowej Spółki oraz w branżowym portalu. Został bardzo dobrze przyjęty przez rynek, a Spółka uzyskała nowych klientów, zachęconych kompleksowością oferowanych przez nią rozwiązań.

Aby ułatwić zarządzanie wizerunkiem sklepu w Social Media Spółka wprowadziła cały dział poświęcony Facebookowi. Przy okazji zostały wprowadzone bookmarklety i komentarze Facebook na stronach opisowych (tworzonych przez CMS). Dzięki nim strony sklepu ożyją, dając możliwość polubienia, komentowania czy polecenia np. poradnika sklepowego. To wszystko sprzyja generowaniu ruchu z Social Media do sklepów internetowych, pomaga w budowaniu ich marek i przyspiesza ich rozwój, szczególnie wzrost przychodów.

Spóła cały czas inwestuje także w podstawowe źródło ruchu do sklepów, czyli wyniki wyszukiwania Google. Nowości w ramach SEO wprowadzone w czerwcu to możliwość generowani meta dla towarów przy użyciu zmiennych. Pozwoli to tworzyć bardziej spersnoalizowane opisy, bardziej adekwatne do każdego pojedynczego towaru. Wpłynie to korzystnie na pozycjonowanie i ruch generowany przez wiele sklepów. Inne systemy sklepowe nie oferują tak szerokich możliwości ustawiania opcji SEO w swoich sklepach internetowych.

Starania i rozwój usług Spółki zostały docenione przez ekspertów i jurorów w konkursie European Business Awards. Jest to coroczny konkurs, który odbywa się od 2007 roku w ponad 30 krajach i obejmuje ocenę ponad 15 000 firm. W Polsce obecny jest od niedawna, ale już zdążył zdobyć renomę. W tegorocznej edycji wystartowało także IAI i miło nam się pochwalić, że Spółka awansowała do kolejnego etapu i jest wśród Polski polskich finalistów. Konkurs to szansą na promocję marki IAI za granicą oraz w Polsce. Zarząd odbiera międzynarodowe konkursy jako szansę na dobrą promocję w ramach ekspansji zagranicznej.

Przeprowadzając ekspansję oraz profesjonalizując swój wizerunek Spółka uzyskała w czerwcu informację o rejestracji logo IAI jako międzynarodowego znaku towarowego. Skutecznie zabezpiecza to interesy Spółki w Polsce i zagranicą oraz chroni jej wizerunek.

Wyniki finansowe uzyskane przez Spółkę w czerwcu są optymistyczne. Spółka osiągnęła ponad 400 złotych netto przychodów. Według wstępnych szacunków Zarządu przychody za rugi kwartał wyniosły ponad 1,2 miliona złotych netto. Szczegółowe informacje zostaną podane w raporcie kwartalnym.

Zainteresowanych szczegółową listą wszystkich nowości wprowadzonych w kwietniu 2012 zachęcamy do sprawdzenia strony internetowej IAI S.A: http://www.iai-shop.com/pr-press-release.phtml?month=201206

Duża innowacyjność i inwestycje w poprawę wydajności i jakości obsługi klientów silnie wspierane działaniami promocyjnymi, szczególnie PR, podjęte od początku 2010 roku przynoszą pozytywny efekt w postaci nowych zamówień i rosnącego zainteresowania mediów oraz klientów Spółką.

II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

W czerwcu 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:
1. 1 czerwca 2012 - Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia IAI S.A.
2. 11 czerwca 2012 - Raport miesięczny za maj 2012 r.
3. 13 czerwca 2012 - Publikacja prognoz wyników na lata 2012 - 2014
4. 28 czerwca 2012 - Treść uchwał podjętych na ZWZ w dniu 28.06.2012 r.
5. 28 czerwca 2012 - Informacja o akcjonariuszach posiadających ponad 5% głosów obecnych na WZA 28 czerwca 2012 roku

W czerwcu 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu ESPI raporty:
1. 1 czerwca 2012 - Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia IAI S.A.
2. 28 czerwca 2012 - Informacja o akcjonariuszach posiadających ponad 5% głosów obecnych na WZA 28 czerwca 2012 roku

III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

IAI S.A. realizuje aktualnie projekty inwestycyjne, przy których wykorzystywane są m.in. środki pochodzące z emisji akcji serii C. Są to przede wszystkim: zwiększanie zatrudnienia, przeprowadzenie ekspansji zagranicznej oraz stały rozwój usługi i penetracja rynku polskiego.

Z uwagi na dokonywane inwestycje oraz posiadane przed emisją akcji serii C własne środki finansowe trudno jest jednoznacznie określić skalę wykorzystania środków pochodzących z emisji przy realizacji poszczególnych projektów.

Środki pozyskane z emisji wykorzystywane są zgodnie z celami emisyjnymi tzn. zwiększenia udziału w rynku polskim i dokonania ekspansji zagranicznej.

IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu lipcu i sierpniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.

W miesiącu czerwcu i lipcu będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta:
1. 8 sierpnia 2012 - raport miesięczny za lipiec 2012
2. 14 sierpnia 2012 - raport kwartalny za II kwartał 2012

Zawsze aktualny kalendarz oraz archiwalne raporty można sprawdzić na stronach internetowych IAI S.A. w dziale relacji inwestorskich

Osoby reprezentujące spółkę:

  • Paweł Fornalski - Prezes Zarządu
  • Sebastian Muliński - Wiceprezes Zarządu

Załączniki:

Redakcja

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.