Zakończenie procesu pozyskiwania finansowania
- Utworzono: poniedziałek, 15, październik 2012 13:03
Call2Action S.A. to spółka organizująca ogólnopolskie i regionalne kampanie w sieciach handlowych poprzez emisję kanałów Wait TV i Shopping TV na ekranach umieszczanych przy kasach. Zalicza się więc do branży medialnej, a ściślej: do sektora reklamy i marketingu.
Zarząd Call2Action poinformował w piątek, że 9 października Szymon Pikula, jeden z akcjonariuszy Spółki, zawarł umowę zastawu rejestrowego na posiadanych przez siebie walorach. Szymon Pikula, jak wynika z ostatniego raportu kwartalnego, posiada 55,32 proc. w kapitale zakładowym Call2Action oraz 63,15 proc. głosów na WZA. Drugim ważnym akcjonariuszem (41,51 proc. w kapitale oraz 34,24 proc. głosów) jest BBI Capital NFI S.A.
Wspomniana umowa stanowi zwieńczenie procesu pozyskiwania finansowania dla rozbudowy sieci nośników DDS, które należą do spółki na mocy umowy ramowej, zawartej 21 marca br. z krakowską spółką Emitel Sp. z o.o. Nośniki DDS (Dynamic Digital Signage) to system dystrybucji treści multimedialnych (w sposób cyfrowy) poprzez centralnie sterowaną sieć ekranów, które umiejscawia się w punktach sprzedaży.
Spółce powodzi się nie najgorzej. W drugim kwartale 2012 roku wypracowała ponad 236 tys. zł zysku netto, co po uzupełnieniu o wynik z pierwszego kwartału daje prawie 771 tys. zł zysku półrocznego. Warto zauważyć, że wypracowany w ciągu sześciu pierwszych miesięcy bieżącego roku zysk na sprzedaży to niemal 1,489 mln zł. Przychody firmy w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca to 8,667 mln zł, z czego 3,913 mln zł przypada na drugi kwartał. To oznacza, że przychody kwartalne wzrosły o 30 proc. w relacji rocznej, a półroczne – aż o 77 proc. Pod koniec czerwca firma posiadała 4008 monitorów, rozmieszczonych w sieciach Piotr i Paweł, Alma oraz (przede wszystkim) Tesco.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki